Navigation


RSS: inlägg



Snöö i lkpg

2013-01-11 @ 09:59:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Snöar för fullt här i Linköping sen igårkväll, fast då haglade det mer.
Vaknade inatt o strax efter vakna Mattias o va hungrig, så fixa lite mat o sen kunde jag inte somna om.. Så gick o la mig på soffan o glodde lite på tv, sen väckte jag älskling så han kom upp till jobbet, va lite före hans väckarklocka menmen.

Vissa saker gör mig så..ledsen, irriterad och smått förbannad. Och det känns så jävla tråkigt.. Det är inte meningen att det ska vara så, men lär aldrig bli någon förändring på den punkten, tyvärr..


Och inte långt kvar till dopet, eller ett tag kvar är det men går ju fortare än man tror! Just nu är det väldigt blandade känslor... VÄLDIGT blandade..
Pga vissa saker som gör att jag känner mig vemodig om jag ens vill ha dopet! Fy fan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback