Navigation


RSS: inlägg



Shopping o simhallen!

2013-01-25 @ 14:49:17, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har vi varit iväg och shoppat:-)
Lite nya kläder till Melker och älskling som de behövde, och en ny bikini till mig eftersom alla mina har blivit för stora... Haha...

Melker är och busar med sin moster på busfabriken, så det var bara jag, älskling och Mattias som gick på Ikano, lugnt och skönt:-))

Nu ska vi hämta Melker o moster Helena, sen hem till mamma och där ska jag hämta Ellinore, för vi ska till simhallen, och älskling ska vara ensam med barnen :-D ska bli skoj!:-)

Ikväll är det storhandling som gäller och hemmamys:-3

Hoppas alla får en skön dag:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback