Navigation


RSS: inlägg



Myser hos mamma/mormor <3

2013-01-12 @ 21:13:39, Allmänt, , Kommentarer (0)

Sitter hemma hos mamma och här har vi varit sen lunchtiden:-))
Mycket prat om diverse saker, det är så skönt att få prata av sig med mamma<3

Har busat massor och nu är maten på g:-)

Känns helt underbart att mina barn har en så härlig mormor.. Kan inte sluta tänka på det. Hon har alltid stöttat mig genom allt, när jag blev gravid med Melker var det inte en enda sur min! Hon fanns där och stöttade mig i mitt val, och när Melker kom till världen så fanns hon vid min sida, och det betydde såå mycket! Att hon även var med på Mattias förlossning var så otroligt skönt! Även att hans pappa finns med oss och är världens bästa pappa så var det så härligt att hon fanns där<3 finns INGEN annan jag skulle tillåta vara där när mina barn föds<3

Hon har aldrig dömt mig, stöttat mig genom svåra tider och vad det än är så vet jag att jag alltid kan prata med henne om det, och hon kommer alltid med kloka råd! Vet så många andra tjejer som inte fått den stöttning och kärlek som jag fått, hon är min största idol!

Jag vet vilken mor jag vill vara, och det är precis som hon! Jag kommer alltid att göra allt för mina barn, stötta dom genom hela livet, hjälpa dom och finnas där för alltid. Så länge jag lever kommer jag göra ALLT!

Mina barn är det viktigaste som finns.
Att de alltid ska ha det bra, det är min uppgift här i livet. Och de är den bösta gåvan jag kunnat få, de har räddat mig från så mycket. Vet inte vart jag hade varit utan dom.


Oj blev visst lite mycket text haha.. Skriver mer när jag känner för det ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback