Navigation


RSS: inlägg



Måndag

2013-01-28 @ 09:03:32, Allmänt, , Kommentarer (0)

Yäh, glömde skriva inlägg igår, menmen ;-)


Lördagen blev riktigt rolig! Jag, mamma och Josse åkte till Street Pack!
Först satt vi hemma hos mammas barndomsvän och drack lite vin och kollade i hans gamla fotoalbum! Haha vi förfestar på pensionärsvis ;-)

Till slut kom vi dit och jag bara äälskar musiken, väldigt dansvänlig!
Så det blev dans hela kvällen:-D
Alla va så himla trevliga och det var raggare typ hela bunten(raggarplace haha)! Vi dansade med många roliga människor!:-)

Satt en stund och pratade med en karl som inte haft det bara lätt i livet, en riktigt givande stund måste jag säga:-)

Träffade flera människor som jag inte sett på minst 10 år! Ulrikabor ;-)

Barnen sov hos sin moster och älskling kom och hämtade mig på natten, somnade vid strax efter 5 och sov till klockan halv tolv :-)

Tog en dusch, man luktade ju inte jättefräscht när alla röker inne där:-p
Sen drog vi mot Tornby och handlade lite innan vi åkte mot mamma:-)
Där släppte älskling av mig innan han åkte till Mantorp och skulle döma matcher:-)

Storhandlade på kvällen innan vi åkte hem och satt en stund och tittade på tv innan vi gick o la oss :-)


Får se vad dagen har att erbjuda, men känns som det blir en hemmadag idag:)

Nu sitter jag och mina små grabbar och tittar på tv <3


Bara 7 dagar kvar nu! Nervös;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback