Navigation


RSS: inlägg



Lugn och ro<3

2013-01-20 @ 18:12:29, Allmänt, , Kommentarer (0)

Barnen sover och jag tar mig en kopp kaffe och funderar lite på vad jag ska göra..:-)

Har hunnit med en del idag, först var vi och köpte kläder åt lilleman, fikade hos mamma och sen åkte vi hem och jag städa lite.. Så det behöver jag inte göra mer just nu i alla fall..:-)

Drömmer mig bort ut på landet.. Ååh vill så gärna ha ett hus, en trädgård att pyssla om, massa träd där vi kan bygga ett trädhus åt barnen och massor blommor..

Det ligger i vår 10-årsplan att ha hittat ett hus som vi ska bo i :-) min familj.. Jag har helt klart den bästa familjen<3 älskar min sambo och mina barn så otroligt mycket!

Kan ibland sitta och fundera på vad jag hade gjort idag om jag inte haft barn..kan verkligen inte se det! Ett liv utan min familj finns inte, det är de som är mitt liv! Ååh..

Nää nu ska jag inte sitta här och vara sentimental..:')

Om 1.5-2 timmar kommer älskling hem igen, han är och dömer handbollsmatch nu:-) blir en kväll med mys, med de absolut bästa i mitt liv..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback