Navigation


RSS: inlägg



Lekstund!

2013-01-21 @ 11:19:43, Allmänt, , Kommentarer (1)

Nu har vi Josse och barnen här och de busar galet! Mattias sover och vi tar det lite lugnt i soffan ;-)

Snart ska vi göra lite lunch på varsitt håll ( perfekt o va grannar! ) och sen ska vi gå till öppna förskolan :-)

Fick jättefina rosor av älskling igår på vår 1årsdag!<3 han är bäst!

Får se vad vi hittar på senare i eftermiddag men något ska vi väl göra, städa efter barnens framfart kanske!;-)

Hoppas på en tidig kväll idag, är redan trött haha, men så går det när man vaknar mitt i natten och inte kan somna om..:-)



Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Hej, jag undrar om Mattias var planerad? :) sen hur kontakten är mellan han och hans farföräldrar då jag bara läst om att han träffar sin mormor och morfar.

Blir inspirerad av din blogg då jag själv väntar barn och är 18 år :)! Allt går om man vill!

2013-01-21 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback