Navigation


RSS: inlägg



Kopparspiral

2013-01-15 @ 20:49:04, Allmänt, , Kommentarer (1)

Nej Spiral är inget för mig tyvärr:-/ satte in en när Melker var liten men gick med smärtor och blödningar konstant i 2 månader :-/ plus att det gjorde jäävligt ont att både sätta i den och ta ur den så för mig blev det alldeles för skräckartat.. Provar pstav nu och hoppas det funkar! Får endast ha p-stav, spiral eller minipiller pga att jag är APCresistent, homozygot vilket gör att jag har stor risk för proppar :-/
Minipiller blev Melker till på, och som sagt blev det inte bra med spiral heller.. Men hade varit smidigt :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

hej Erika jag skulle bara vilja fråga en sak. vem är Melkers biologiska pappa och vad har dem för kontakt om dom har någon, har han någonsin vart delaktig och träffat Melker ? förstår om det inte är så kul att svara på men jag har undrat ett tag nu och skulle vilja ha svar :) jag gillar bloggen och beundrar verkligen det du har lyckats med trots att oddsen är emot dig :) kram på dig

2013-01-16 @ 00:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback