Navigation


RSS: inlägg



Härlig dag!

2013-01-10 @ 10:12:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Känns som det kommer bli en riktigt bra dag idag!:-D sitter nu och intar dagens första kopp kaffe och tittar på barnprogram med Melker, samtidigt som han försöker stå på balansplattan..;-)
Jag har redan försökt mig på den men det gick åt fanders haha! Men Melker tyckte det var roligt när jag ramla i alla fall.. Skitunge:-)

Mattias sover efter lite mat, får se när han vaknar igen:-)

Igår bokade vid tid och kyrka för dop! Så nu kan jag äntligen skriva dit det sista på dopinbjudningarna vi ska skicka efter!:-) supernöjd!

Blir en hemmadag idag, pyssla, städa och leka:-) enkel lunch blir det med, pasta och fiskbullar... Men muuums så gott! Vi får passa på när älskling inte är hemma hihi;-)

Hoppas alla får en underbar dag:-) här snöar det o jag blir snart tokig på det!:-p
Hörde ju vårfåglar igår för sjutton!

Jaja det kommer om några månader..;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback