Navigation


RSS: inlägg



Energi+-

2013-01-14 @ 20:58:46, Allmänt, , Kommentarer (0)

Japp, energin ligger ganska stabilt nu, barnen sover, älskling är iväg på handboll och jag myser framför tvn, funderar på att ta mig ett bad också..:-)

Det var länge sen som jag kunde ha en sån här kväll utan att klockan var efter midnatt.. Så otroligt skönt<3

Mattias har sovit nästan hela tiden efter sprutorna.. Mammas hjärta..<3
Han mår bra annars i alla fall och det är skönt, ingen feber än åtminstone så hoppas det fortsätter så!

Melker somnade redan vid 19, så han måste varit riktigt trött, han brukar inte somna förrän 22.. Men inte mig emot ;-) hellre tidiga kvällar och tidiga mornar <3

Nä outsiders var inget bra alls så ska ligga kvar här o spela spel istället..:-)

Låter bli att tänka på energitjuvar ikväll, de gör mig bara irriterad o nu är min tid! På sikt ska de vara borta ur tankarna helt och bara ägna tid när jag verkligen måste...

Fasen.. Nu vakna melker igen.. Aja! Liten stund fick jag själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback