Navigation


RSS: inlägg



18/1-13

2013-01-18 @ 12:30:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Blev en tidig morgon :-) vaknade vid 05 o sen va jag vaken tills älskling skulle upp, då fick jag sällskap av Mattias i sängen o vi låg och myste till klockan 08<3
Då gick vi upp o jag fixade lite här hemma, sen kom Martina vid 09 o då sov Melker fortfarande! Men han kom upp strax efter ;-) frukost, bus och massa prat blev det! :-)

Nu sitter vi och väntar på att klockan ska gå, kaffe och barnprogram medan lillebror ligger o sover en stund! Sen när älskling slutat ska vi till busfabriken:-)

Ikväll får vi se vad som händer :-))
Återkommer med det då ;-)

För er som vill följa mig oftare än vad jag skriver här på bloggen så kan ni lägga till mig på Instagram: Mammaerika93 heter jag där :-)

Ha en underbar dag allesammans!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback