Navigation


RSS: inlägg



Jaja..

2012-09-02 @ 18:00:36, Allmänt, , Kommentarer (0)

Var på jobbet, som tur är sitter vi mest och pratar med de äldre och spelar spel med dom, lite sällskapsjobb så att säga.. Men usch vad jobbigt det var att sitta ner hela tiden.. Kunde knappt sitta normalt.. :-/ men försökte ju att inte visa för dom att jag har ont, hur kul är det för dom menar jag..

Iaf så kom jag hem till mamma igen efter att pappa hämtade mig lite tidigare. Fick i mig mat och till och med hårfärg( på huvet haha ).

Väntar fortfarande på att förvärkarna ska ge med sig.. Bricanylen hjälpte inte.. Men bebis verkar må bra iaf, far runt mellan värkarna som tusan! Skönt att någon mår bra<3

Snart kommer älskling och hämtar mig och plutten, han har varit och kollat handboll idag<3

Hoppas ni får en härlig kväll.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback