Navigation


RSS: inlägg



Blev kväll idag med!

2012-09-03 @ 22:04:55, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det blev det ju!

Plutten har lagt sig i soffan och somnar vilken sekund som helst.. Men sova i sängen kunde vi inte göra!:-p

Klockan är 22 och han har knappt sovit middag, endast en liten stund..:-) så får se när han vaknar imorgon, om jag måste väcka honom eller inte, dagis ju!

Kanske får besök av älskade Ida imorgon med! Var med henne idag, trevligt som vanligt när vi väl ses!:-)<3

Ska ta det lugnt ikväll, har varit lugnt med sammandragningarna och jag hoppas det fortsätter så tills det är dags!:-) dvs 11e oktober haha;-)) om jag får som jag vill! För en gångs skull;-)

Inväntar älskling som snart kommer hem efter träning<3 ska försöka vara vaken så vi kan mysa ner oss i soffan och bara vara <3 blir inte så mycket kvalitetstid med träningar och en melker som inte vill sova ordentligt :-/

Ha en fortsatt trevlig kväll, ska lägga in plutt i sin säng nu som hann somna under tiden jag skrev inlägget;-) o sen chilla framför tvn<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback