Navigation


RSS: inlägg



Mamma sätts på prov!

2012-11-23 @ 20:11:27, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det kan man lugnt säga att jag har!

Inatt var det en orolig natt för Melker, gnydde och mådde inte alls bra:-(
Men idag har han iaf ingen feber! Alvedonet gjorde susen efter ett par timmar <3

02.30 vaknar jag av att jag hör *splash!* i vardagsrummet, spärrar upp ögonen och väntar på att nån ska säga något. Sekunderna efter hör jag älskling ropa på mig, usch så dålig han va inatt!:-(
Gick upp och möttes av två spyor i v-rummet. Ååh vad jag mådde illa! Men jag gick o hämtade skurhinken och fyllde den. Satte mig på golvet och torkade upp spyorna och svabbade efter. Inte bra o va hypokondriker i såna lägen kan jag säga:-p

Under dagen så har Melker bara varit otroligt gnällig och skrikig. Snorig och dan:-(

Men vi fick sova några timmar nu på dagen, det var riktigt skönt! Dock trodde jag telefonen fått fnatt när det stod 16.45, låste o låste upp fleera gånger i hopp om att det skulle vara natt, men nää:-p

Får se när Melker somnar ikväll, hoppas han vaknar imorgon och mår bra<3

Nu ska jag väl ta och städa lite här hemma och fortsätta hoppas att jag klarar mig från skiten<3

Mattias fortsätter och mår bra iaf, känns otroligt skönt! Tycker det är tillräckligt jobbigt att se melker må dåligt:-(
Och mattias som är så liten än.. Nej, han kan få vara frisk<3


Ha en fin kväll allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback