Navigation


RSS: inlägg



Värdelös.

2012-05-14 @ 12:14:59, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hur kommer det sig att jag alltid ska känna mig lika värdelös så fort jag inte orkar göra nåt jag vet borde göras ?

Det behövs vika tvätt och skura samt städa pluttis rum. Och på det vill ju Melker leka såklart!
Men orken finns inte... fan jävla skit. Vet inte hur många gånger jag har sagt det men jag HATAR att inte orka det jag vill och vet behöver göras, blir en frustration för mig.. och då blir jag på dåligt humör med.. en ond jäklarns cirkel! :-(
Har i alla fall dammsugit några rum och diskat, så lite har jag ju gjort... men inte ens hälften av allt...
Hoppas att plutt sover en stund nu, så jag kan samla lite ork, kanske kaffe? Hm, återstår att se om vi har något kvar för det första :-p
Graviditeten blir bara lustigare och lustigare, nu lyssnar jag på MARILYN MANSON?! my gosh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback