Navigation


RSS: inlägg



19+0 <3 Svar på frågor! + gårdagen med älskling

2012-05-12 @ 13:58:55, Allmänt, , Kommentarer (0)

*Har ni några namnförslag till lillskrutten än? :)


Njaa, några kanske, men är inte riktigt överens på den biten ;-)

*Vad tror du att det blir för kön, vad tror Tom o din o hans familjer?
Jag tror på en tjej... precis som de andra som sagt vad de tror :-)

*Hur berättade ni för din familj o vad sa dem om att ni skulle få en liten till? :)
Mamma ville att jag skulle med ut till Hjulsbro, till min morbror, äta pizza och dricka öl. " Visst, sa jag, men jag tänker inte drick öl" :-) Då fatta hon direkt haha :-)

*Likheter o olikheter denna graviditet jämfört med melker?
Oj... inga likheter än i alla fall! Olikheter... ja.. allt! Den frågan var lite svår... :-)
En likhet kan väl vara att magen växer fortare än jag tror ;-)

*Är du galen i frensh hot dog med vitlökssås denna gång med ;)?
O H J A!!!! *dregel*

* Hur stor är melker nu? :)

Det har inte varit något mer BVC besök, det kommer i slutet på månaden, så sist vi mätte och vägde honom så var han 81.8 cm och vägde 11.020 kg ( 10 månader )  :-)



Igår var jag och älskling i Norrköping på BEAT 12, det var skoj! :-)  ( dock REGNIGT ocg BLÅÅÅSIGT! )
Men när vi kom dit ( då det skulle börjat ) var det inte en käft där!
Bara massa funktionärer, så vi åkte runt en sväng i norrpan och tog en glass :-)
Sen åke vi tillbaka, kollade på ett band som spela i tältet, när de var klara så skulle det ta en stund innan nästa kom dit, så vi åkte till Lkpg tills E-Type skulle spela :-)

När vi kommer till E-Types spelning så är det liite mera drag i det hela :-)
Folk skrek till höger o vänster o hoppa o hade jättekul! :-D
Vi och massa studenter som var där.. ;-)

Mitt under E-Types spelning så klarnade det upp och blev alldeles stjärnklart.. såå mysigt!<3
Stod och kollade på stjärnorna tills molnen dolde dom igen.

Gick in en stund på dansgolvet innan vi åkte, men det var inte speciellt kul, och DÅLIGA DJ:s!

~*~*~*~*~*~

På vägen hem åkte vi förbi Löfstad Slott, skulle gå runt lite där.
När vi komme dit ser vi en bil som står nedanför infarten och blinkar o sätter på hellysen, sen backlysen för att sedan stänga av bilen och håller på o leker hela tiden... Trodde de hade något allvarligt FEL på bilen... men det visade det sig att de inte hade... de vågade bara inte gå upp till slottet, samlade väl mod eller nåt :-p

efter ETT TAG, när älskling väl vågade åka upp till slottet, så hade de andra åkt före upp, satt dock kvar i bilen, MESPROPPAR!! 

Gick ut ur bilen, bort mot baksidan, men såg inte ett skit där så vi gick mot slottsingången. 
Vet inte om de andra ungdomarna hade varit där innan och gjort någon jävligt sur eller nåt, men uäh. Man kände sig mer ovälkommen än vanligt... Det började banka och slå i dörrar och grinden... såå, vi bestämde oss för att åka ;-)  




Idag skulle det vart kalas, men det blir nästa helg :-)
Älskling är på dop.

Melle plutt sover så gott efter vår lilla tur runt i Lambohov, jag ska försöka fixa lite här, har hjälp av syrran med <3
Ha en fin dag allesammans, det ska vi! :-)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback