Navigation


RSS: inlägg



18+5 <3

2012-05-10 @ 10:22:44, Allmänt, , Kommentarer (0)

Härlig dag! Solen är inte riktigt med oss, men sol inne!

Min lilla pluttis är på superbra humör! :-D
Så passar på att sätta mig lite här och skriva medan han busar med någon/något... Eller helt enkelt ingen?? :-p
Står lite blodprov på schemat idag. Alltid lika roligt... inte.
Tur jag har min älskade sambo som hjälper mig <3
Även tandläkaren idag... HATAR undersökningar. Uäh. Speciellt när det luktar lustigt ( säkert för rent ) där..
Får försöka stå ut!! Måste fixa inför kalaset på lördag också!! Ujuj!
Mycket att göra... :-)
Nä nu ska vi ta och göra oss klara, måste ta den där äckliga sprutan med...fan.
Jaja, ha en fin dag allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback