Navigation


RSS: inlägg



Tankar och funderingar <3

2012-03-07 @ 21:43:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Sitter i min ensamhet, njuter av lugn musik och tända ljus <3
Och är glad, för att jag är just jag, och att du är du.
Att VI är VI.
Att VI gör det bäst tillsammans<3

Känner mig så sjukt lycklig.
Just jag...
Att allt kunde vända så som det faktiskt gjort!

Även att det kommer skitsnack och påhopp osv, det är sånt de själv drabbas av.
Det är de som slösar energi ;-)

Jag lever i min lycka, och många med mig.
Att någon enstaka skulle bli sådär, ja, det är inte mina bekymmer.
Sorgligt för dom bara..


~*~*~*~*~*~
Dagen har varit bra!
Struntade i busfabriken idag, tar det nästa onsdag istället! :-)

Var hemma och myste och busade istället!

Trots att jag har varit riiiktigt trött idag så har jag lyckats hålla mig vaken :-)
ja.. jag är ju så illa tvungen ;-)

~*~*~*~*~

Ikväll sover älskling hemma hos sig..

Längtar tills jag kan säga, "hemma", på riktigt..
Vårat hem.
Vårat liv, tillsammans.
Det bästa liv jag kunnat få <3


Så blir ensam inatt, blir väl soffan.. :-)
Så jag kan kolla på Pippi på de sju haven ;-)
Blev Pippi på rymmen igår, men då kollade älskling med mig också, den sista biten o sen vart det BB!
Det blir ju bara sjukare och sjukare ;-)


Imorgon blir en lång men rolig dag! :-)

10.30 BVC

Efter det, hem till mamma :-)

16.00 Lambohov :-)

17.00 Sångpedagogen :-)



Hoppas alla somnar gott och tryggt inatt:-)

Kramar till alla behövande där ute <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback