Navigation


RSS: inlägg



6/2-12 Morgonpromenad!

2012-03-06 @ 11:57:43, Allmänt, , Kommentarer (1)

Tog en liten morgonpromenad med Nadja och Jullebulle! :-)
Riktigt trevligt, dock lite kyligt!

Låg ju på 0:an men lika glada är vi för det :-D
Blev en tur ner till stan o vände, och gick en promenix runt ån istället! :-)


Sitter hemma hos mamma nu och dricker lite kaffe :-)
Melker leker med moster Kerstin, de har så kul tillsammans! <3

På onsdag ska vi till busfrabriken!
Ska bli skoj! :-)

Och på torsdag är det första lektionen hos Sångpedagogen!
Valde en låt, men blev ingen av dom jag satte upp på listan...
Råkade fastna för Sonja Aldéns låt " För att du finns " igen... ;-)
Men det blir nog bra :-D

I eftermiddag får vi kaffebesök av Sebbe!
Var länge sen, finns så mycket att berätta ju! :-)
Och Emma och lille Wille kanske också kommer förbi senare :-)
Hon har ju glömt lite saker hos mig.. ;-)


I övrigt känns livet allmänt underbart! :-D
Synd bara att vissa ska försöka förstöra.
MEN, de försöker som sagt, lyckas inte ;-)
Finns inget som kan krossa den lyckan jag känner <3

Och det är viktigt :-)
Lyssna på dig själv, och var dig själv!

Finns så mycket jag varit med om i mina dagar, och ändå har jag "bara" levt i 18 år.
Men har aldrig varit så lycklig som jag är nu :-)
De som står mig nära, det är dom jag behöver <3
Det är de som stöttar, de som gläds åt mig.
Det är det som betyder mest :-)


Nä, idag ska inget få bräcka mitt humör ;-)

Som sagt, jag kan bli upprörd, ledsen, förbannad, men det går över lika fort igen ;-)
Lägger det bakom mig och fortsätter med mitt liv, som är precis som jag vill ha det <3


Nää, nu ska jag vara social med familjen! :-)
De få som är hemma vill säga ;-)


Men kanske skriver något inlägg ikväll! :-)

Hoppas på att hitta någon kamera snart så jag kan lägga upp lite bilder med..


Kram och kärlek till alla som behöver <3



Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, ja du kanske kan behöva en kamera när jag inte är hos dig ;) hahaha xD

2012-03-07 @ 00:46:44
URL: http://josefinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback