Navigation


RSS: inlägg



V.22+0 Lång kväll...

2012-06-02 @ 01:29:26, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ja, mycket har hänt sedan sist jag skrev, allt orkar jag inte skriva ikväll..
Men måste avreagera mig lite så tar ut det över bloggen..


Jag blir så JÄVLA trött på oansavriga föräldrar!!!
Ikväll var det fest hos en myndig person, vars ena förälder även var hemma.
MEN!!!
Med massa PACKADE(!!) ungdomar!!
Vilken vettig jävla människa släpper in fulla ungdomar i sin lägenhet?!
Och dessutom inte bryr sig??
" Man vill ju inte vara en elak bitch och säga åt dom att gå"

Hallå?
Var det verkligen en VUXEN människa som sa så??
Sorgligt nog, JA!
Åh så jävla fel i huvudet!!

Vi åkte dit, hämtade en utav ungdomarna, en väldigt nära person till mig...
Helt förstörd, packad och nästan däckad.

Oh vad jag njöt när jag fick höra att Tom skällt ut både den myndiga personen OCH dennes förälder.
Idioti, borde anmälas!!!

~*~*~*~

Inte nog med det...
När vi stannade på brask och skulle handla, så är det nån jävla psykblatte som jagar oss med något jävla föremål i handen som han viftar efter oss!
( som vi senare upptäckte var ett redaskap att tvätta bilen med )
Jag blev LIVRÄDD, vi hade för fan barn i bilen!!
Trodde jag skulle få en hjärtinfarkt.
Snutar kom och letade efter denne som sprungit iväg..

fy fan..!
Sjuka människor.
I lilla Linköping finns det alldeles för många..
Usch...

Konstigt att man vill flytta?
Nae.



~*~*~*~


Kan ju skriva lite om graviditeten med:-)
Så det blir något lite gladare i det här inlägget :-)

Bebis i magen växer och frodas!
Känner hur mycket rörelser som helst!
Ibland hinner till och med älskling känna ;-)
För så fort hans hand närmar sig magen är det som h*n blir stel! ^^
Buse!

Men mamma får känna, det var ju snällt ;-)

Något mindre roligt..
Foglossning..

Åkte in i början av veckan, hade så fruktansvärt ont i magen och ryggen!
Och de ville kolla så allt var bra så vi åkte in.
Allt var jättebra med bebis, som tur var! <3

Men foglossning, underbart:-)




nej... nu ska jag ta och söka upp närmaste säng och sova!
Natti!



Kommentarer
Postat av: Tom

Hehe h*n är redan rädd för mig ;) men hinner inte alltid smita ifrån mig :D

Älskar dig hjärtat!! :* <3

Postat av: Mamma

<3 Det finns tyvärr alldeles för många föräldrar som inte bryr sig det minsta..sorgligt men sant. Om alla vuxna kunde lära sig att ta ansvar för de ungdomar som finns så vore allt mycket lättare.

2012-06-02 @ 02:25:13
Postat av: Bekymrad Förälder

"Jag blev LIVRÄDD, vi hade för fan barn i bilen!!"



Man kan undra, som Förälder, varför man sitter och åker med ett barn i bilen en fredag kväll/natt??

Borde inte ett barn ligga och sova gott i sin säng då?

2012-06-03 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback