Navigation


RSS: inlägg



KAN TIDEN GÅ FORTARE?!

2012-06-29 @ 21:51:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ååh nu vill jag att tiden ska gå SUPERSNABBT.
 
Känns som graviditeten har gått jättefort, men när älskling är borta så verkar tiden stanna...
Har aldrig saknat någon så mycket som jag gör nu.
Tyckte det var jobbigt i tisdags, då hade han varit borta sen lördagen, men nu är det hemskt..:-(
Nåja... han kommer i alla fall hem några timmar imorgon<3
Sen bort en vecka igen..
Hur kunde jag tro att det skulle vara så lätt?! ae fy... 
 
Sportscamp kommer jag för alltid förknippa med enorm saknad...
 
 
Nu sitter jag och väntar på att älskling ska ringa, får se när det blir.
 
Melker sover sen ca 2 timmar tillbaka<3
 
Ska ta och spela på favoritsidan sålänge... king.com<3
 
 
Glöm inte att ställa frågor nu!
Kram till er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback