Navigation


RSS: inlägg



Hemma!!<3

2012-07-07 @ 18:47:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Yeeah, nu är vi hemma igen!

Åkte till mamma och sov där inatt :-)

Älskling var hemma en stund men sen åkte han på dop.
Får se när han kommer hem:-P
Men då blir det mys :-)

Mina hormoner lever helt och fullt ut!
Tyvärr måste jag säga..
Igår höll jag på o bryta ihop för att jag inte skulle sova hemma, kunde inte ta mig hem+ att klockan var efter 23, såå..
MEN till slut så var min vrede över och jag somnade.
Stackars syrran och hennes kompis som fick skäll för att de målade naglarna... haha..


Nä, nu ska jag göra klar Melker för natten<3
Han ser ut o behöva sig en dusch faktiskt kladdpellen;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback