Navigation


RSS: inlägg



Dagis.. Jobb..

2012-07-17 @ 09:52:45, Allmänt, , Kommentarer (1)

Japp! Mindre än en månad kvar, sen är det dags för inskolning på dagis...! Herregud vad tiden går!! Den 13e så börjar det, sen får vi se hur mycket tid han behöver innan han kan vara där själv.. JAG lär behöva mer tid än honom! :-O
Nää, vill inte tänka på det nu :-P

Och så fortsätter jag och jobba på ålderdomshemmet, som "lektant" ni vet ;-) Nu ska vi även börja med vardagspass! Skoj! :-D
När inskolningen på dagis är slut ( som är 2 veckor ) så kommer jag vara i V. 35-36 :-P så får hoppas inget händer när jag är på jobbet någon gång haha!

Nä nu ska jag och Melle fortsätta busa!
Och försöka se om Josse vill hitta på nåt idag! :-)
Så fint väder! Så blir nog o gå till lekparken, synd att de andra barnen inte är här, Melker tycker de är så roliga! :-)





Kommentarer
Postat av: Mamma Wendela

Min minsta börjar också på dagis den 13 augusti!
men jag börjar jobba redan om 13 dar

Svar: Ojdå, det blir lite tajt då! Ska sambon ha sonen då? Annars blir det väl lite knepigt kan jag tänka mig!
Erika Hjärtström

2012-07-17 @ 15:37:32
URL: http://mammawendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback