Navigation


RSS: inlägg



Bildbomb!

2012-07-04 @ 20:13:09, Allmänt, , Kommentarer (2)

Hittade massor bilder från Melker låg i magen och framåt <3
Så lägger upp ett par stycken här! För er som inte sett dom förut, och er som såå gärna vill se dom igen! :-*
Har bara bilder på datorn från V.30, men lägger upp dom! :-)
 


    





Liggande Magbild V.32


Jag och Emma på Glamlab, då i V.34 :-)



V.34<3


V.34<3


På förlossningen, sista bilden på magen :-P


Första mötet med min älskade pojke<3



Världens finaste<3


Mormor håller sitt barnbarn för första gången <3



Glad morfar <3


Första badet :-)<3


Melkers underbart vackra moster, även yngsta <3 


Mys med gammelmoster :-)<3


Melker och mamma<3


Vårat rum i 1½ månad hos min mamma innan vi flyttade till eget <3


Hihi, texten stämmer rätt bra! ;-)<3 men världens finaste monster!


Gosefisen!<3



Melker blev lite arg när jag tog kort hela tiden hehe ;-)<3



Melker och mamma<3


Mitt hjärta <3


Världens finaste Melker <3


Ute på promenad <3



Melkers yngsta moster, Melker och mamma <3


Min fina gosse<3


Lycklig kille!<3



Gamla linköping <3

 
Ja den här bilden får avsluta för idag :-) <3
 
 
 
Melker sover gott sen ett tag tillbaka nu<3
Ska ta mig en kopp kaffe och bara luta mig tillbaka :-)
Gött!
Ha en underbar kväll alla ni<3
 
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh va roligt att se gamla bilder :) tiden har gått så fort!

Svar: Ja verkligen! Och snart är nästa guldklimp hos oss <3
Erika Hjärtström

2012-07-04 @ 20:32:04
Postat av: Tom

Finaste älskling :*
Älskar dig grovt mycket! :* <33

Svar: Du är finast! <3Älskar och saknar dig grymt mycket!<3
Erika Hjärtström

2012-07-04 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback