Navigation


RSS: inlägg



svar.......

2012-01-10 @ 15:37:32, Allmänt, , Kommentarer (3)

nej, tycker inte det verkar så intressant att ha ditt liv. Tro mig, du har inte haft det hälften så jobbigt som jag, när det gäller F. Men det är orelevant. Kan du inte hålla en konversation för dig själv, utan att dela det med dina bloggläsare..?
Btw; du gav svar på tal på ALLT förutom den delen att du blev gravid med honom. Why?



:


en fråga... HUR ska jag kunna HA en konversation med någon som är ANONYM?! -.-
Utan att skriva det på bloggen??? -.-

Vad som hänt mellan mig och honom ska du enbart skita i. Som sagt, det är mellan MIG och HONOM.
Och att han är så jävla dum i huvet så han går o säger det till hela världen är hans problem.

Om du haft det sååå jobbigt med honom, vafan är du med honom för då.....?
Ganska idiotiskt. -.-


Jag kunde i alla fall avsluta kontakten, vilket du verkar ha svårt för o göra.

Men som sagt, privat konversation ?
Kan vara bra att ha någonstans att konversera :)




Why? För det har inte du med att göra? det har inte NÅN med att göra?!



Kommentarer
Postat av: Pixie

Asså, shit. Skit i dem där sjuka patetisa människorna nu ixie. Dem är skabb och inte värd din uppmärksamhet, du är så mkt bättre än dem. Dem asen är inte värda ett skit, framförallt inte din uppmärksamhet eller dina ord. Du är för bra för sånt pack. älskar dig <3

2012-01-10 @ 20:31:51
Postat av: Anonym

Man kan kommentera här som svar..

2012-01-10 @ 23:15:31
Postat av: nadja

Snacka om att de inte har ngt liv... Men visst är det kul att diskutera när det är du som har rätt hela tin? :)

2012-01-11 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback