Navigation


RSS: inlägg



8/1-12 fruktansvärd natt...

2012-01-08 @ 15:37:54, Allmänt, , Kommentarer (0)

Var hos Emma hela dagen igår i princip, sen när Melker o jag komit hem, upptäcker jag att ja glömt laddaren...
Går tillbaka och planerar att sova där, när klockan blir halv 4 på morgonen har Melker varit vaken ett tag o vägrar somna om.. Så vi går hem!
Han somnar lugnt och skönt i sin säng, jag lägger mig, tittar på Vampire Diaries i hopp om att somna!
Men nae..
Då ligger jag och hostar så jag nästan kräks istället..
Somnade i alla fall vid strax innan 8, och Melker vaknade vid 09.30 (Y)
Skoj :-)
Känner mig ändå rätt så levande, men har ingen ork i kroppen :-(
Känner mig helt värdelös idag.
Så ringde mamma o kollade om de var hemma, det var de.
hon skickade hit Ann-sofie och Christoffer som nu leker med pluttis :-)
Han är jättepigg och det är inte jag, så för att stimulera hans bus-begär så tog ja hit de busigaste av de små ;-)
Hoppas orken kommer tillbaka snart i alla fall!
Ha en underbar dag.
Många kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback