Navigation


RSS: inlägg



25/1-12 Lång dag! Busfabriken

2012-01-25 @ 23:15:52, Allmänt, , Kommentarer (1)

Blev en lång dag idag!
Kerstin kom hit strax efter 10, och vi gjorde förmiddag här hemma.
Strax efter 11 gjorde vi oss iordning och gick till Busfabriken för att möta Nadja och Julle.
Var där ca halv 12, åt lite mat och började busa!
Melker äälskade bollhavet, haha, han trivdes som fisken i vattnet :-) <3
halv 2 gick Nadja och Julle och vi fortsatte buset.
Var själva där till halv 4, då kom Tom och gjorde oss sällskap!
Busade, busade, åt glass och busade lite till :-)
Åkte hem vid strax innan halv 6.. så 6 timmar på busfabriken!
Känns i kroppen nu kan jag lova...
Heelt mör...
Hahaha, börjar bli för gammal för sånt här tror jag ;-)
När vi hade lämnat av Kerstin ringde jag pappa, och hans bil vägrade starta..
De stod i ett parkeringshus...
Så vi åkte och köpte en bogseringslina(varken Tom eller pappa hade någon) och kom till undsättning :-)
Han fick igång bilen men när han stannade den hemma och skulle starta igen gick det inte.. haha...
Så nu letar han ny bil stackarn ;-)
~*~*~*~*~*~
På fredag ska vi till Stockholm till min gammelfaster!
Blir en lång färd, men motorväg på kvällen är underbart <3
Kommer hem på söndagen, får se om jag hinner och kan blogga nåt i helgen när vi är där :-)
~*~*~*~*~
Melker sover som en stock nu, och jag ska göra detsamma efter lite spel på King.com och telefonprat :-) <3
Sov gott allihopa!



Kommentarer
Postat av: Corrie

Hej gumman! Låter som att du har haft en toppendag:) vi bör ses snart :))) kramar <3

2012-01-25 @ 23:50:52
URL: http://notagain.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback