Navigation


RSS: inlägg



10/1-2012 Sitter här i mina tankar

2012-01-10 @ 02:34:49, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ja, som rubriken lyder, sitter här i mina tankar.
Allt gammalt kommer upp, och alla tankar om framtiden.
Hur kommer den bli?
Kommer jag hitta den rätte?
Kommer jag nånsin gifta mig?
Kommer jag få fler barn?
Kommer jag att flytta till hus?
Ja.. Allt snurrar :)
~*~*~*~*~*~*~*~
Och så mitt uppe i mina tankar så ser jag det här.
Ännu ett anonymt svar :)
Alltid lika trevligt!
:
" Synd att du hoppas på att F&M ska få barn, då det faktiskt var du som blev på smällen med honom ;)
Men så går det när man inte skyddar sig! Bra att du redan hittat en ny kille som du tror kan bli "far" till Melker! Gå från kille till kille = bra teknik! "



Hahaha, du verkar ju inte vara helt rätt ^^
Och så lyssnar du på F, han borde veta att jag inte är tillsammans med någon ny -.-
Eftersom både jag och den som han påstår att jag är tsms med säger att vi INTE är det, vilket vi INTE är!
Trodde inte man kunde var så trög :p

Letar inte efter någon "ny far" till Melker, haha fattar du hur patetiskt det låter ?

Och du, du vet tydligen inte mycket du :-)


Gå från kille till kille ? Haha, inte fan gör jag så iaf.
Killkompisar är väl inget fel att ha ? :)

Men det fick jag ju inte, but I´m freeeeeeeee to do what I want :)




Haha, och att han tyckte jag och M var likadana måste ju bara betyda att han tycker att hon är precis lika äcklig och vidrig och slampig osv, som han tycker om mig ;)

Har hon inte lärt sig ?

Har i alla fall jag, och jag kommer aldrig göra om samma misstag igen! :-)

Så TACK F för den erfarenheten! :)

~*~*~*~*~*¨~

Nä vet ni vad :-)

Nu ska jag nog knyta mig... :-)

Bara stalker helveten kan sluta åka förbi här hela tiden med sina "kompisar" och bilar så det blir tyst ;)
Låter nästan värre än mina grannar haha!


Jaja, vill de lägga ner tid på o spionera så fine ^^

Måste ju bara betyda att deras liv är fruktansvärt ointressant o att de anser mitt intressantare ;D

Natti people! :-)




Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad jobbigt det låter, men du ta inte åt dig. Det är ju det dom är ute efter för det är roligare för dom då.

2012-01-10 @ 06:02:45
URL: http://eliasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Jag vet precis hur det där känns så jag var med om samma sak när mina två äldsta var små!

Jag var 19 år och höggravid med min dotter när jag och

barnens pappa skilde oss, det blev jätte mycket bråk men allt resultera i att han inte träffar sina barn.

Jag hade släppt hoppet på att träffa någon vettig människa, 19 år och två barn är det inte så lätt tänkte jag.

Sen när min dotter var 14 månader träffa jag världens mest underbara människa!

Min MAN (gifte oss 21/5 -11) och pappan till mitt tredje barn!

Så allt är möjligt och dom som beter sig illa är inget att bry sig om för det är dom som förlorar i längden!

Kram Sara

Postat av: Anonym

nej, tycker inte det verkar så intressant att ha ditt liv. Tro mig, du har inte haft det hälften så jobbigt som jag, när det gäller F. Men det är orelevant. Kan du inte hålla en konversation för dig själv, utan att dela det med dina bloggläsare..?

Btw; du gav svar på tal på ALLT förutom den delen att du blev gravid med honom. Why?

2012-01-10 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback