Navigation


RSS: inlägg



Skön kväll!

2012-02-06 @ 21:39:02, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har haft en riktigt skön kväll :-)
Gjorde enkel mat..
Korv med bröd!
Passade min kropp idag...
Är så sjukt less på att inte orka allt jag vill.
Får ont av att spela Yatzy...
Normalt.
Men det är ju inget fel på mig, det får jag inte glömma! ... :-)

Och imorgon är det fullmåne, då kommer kroppen protestera ännu mer :-)
PLUS att jag blir helt galen :-P
Fullmåne-effekten jao!
Diskade som en tok, innan min kropp skulle säga ifrån på skarpen.
Men resten av städningen får vänta tills imorgon.
Eller när kroppen känner sig manad! :-)

Suttit i soffan och myst med Melker, försökt att få honom att somna.
Han somnade TIDIGT idag!

Brukar inte få honom i säng förrän vid 22-23 den senaste tiden..
Tänderna :-(
Men idag somnade han strax efter 21! :-*

Så det kanske är lugnt ett tag nu :-D

Han har ju redan 4 stycken min älskling <3




Sitter och spelar lite på king, Josse sitter bredvid med sin dator o kollar fejjan eller nåt ;-)

Datanördar ftw!

Snart kommer älskling hit och spelar yatzy med mig :-D

Hoppas jag klarar en hel omgång då..!

Det är ju så förbaskat kul :-D


Btw, är det någon som vet var det kan finnas handledsskydd till ett bra pris?
TACKSAM för svar!


Ha en fin kväll och natt, GLÖM INTE att njuta av månen, den är sjukt vacker ikväll <3

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback