Navigation


RSS: inlägg



9/2-12

2012-02-09 @ 19:13:56, Allmänt, , Kommentarer (1)


En till dag med sjukling hemma <3

Snorig och trött hela tiden :-(
Hoppas han blir frisk snart <3

Har i alla fall varit lite glad idag, så man fick se lite av den "vanliga" Melker :-*


Ikväll blir det chillmode med mina 3 älsklingar <3



Imorgon ska jag skriva på det sista pappret för faderskapet, sen skolan!
Ser jag fram emot :-D

Undrar bara hur fan jag ska få Kerstin att gåå hela vägen till Soc, haha det märks väl då.. ;-)

Har även bytt gardiner idag.
Tyckte julgardinernas tid var förbi hehe ;-)

Så nu är julen BORTA HELT!
Häärligt <3
Och det är mindre än ett år kvar till nästa jul, usch!

Sommar kom hiiit!
Åtminstone våren ;-)


Längtar galet mycket!
<3



Har världens bästa vänner, och världens bästa pojkvän<3
Älskar er allihopa <3

Nu är Melker tjurig på mig.. :-O

Han ville visst inte lyssna på Smurfarna mer :-p



MÅSTE spela mer av Vampire Diaries spel på fejjan sen när plutt somnat, NICE!


Ha en underbar kväll!
DET ska jag ha :-D


*HAPPYFACE*









Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas lilla Melker kryar på sig snart! <3

Kram

2012-02-09 @ 20:31:37
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback