Navigation


RSS: inlägg



8/1-12 Sjukling hemma <3

2012-02-08 @ 19:40:45, Allmänt, , Kommentarer (1)

Har en lite sjukling här hemma.
Stackarn <3

Hängig och snorig hela dagen :-/
Somnade vid 18.30, får se när han vaknar och hur han mår då.
Usch mitt lilla hjärta :-(



Josse och jag sitter vid varsin dator, i varsitt rum..
Haha socialt ;-) <3


Värsta snöovädret drog in över staden förut..

I förmiddags var det såå fint.
Man hörde fågelkvitter och ibland kikade solen fram mellan molnen <3
Helt underbart!


Min kropp har varit ganska medgörlig idag, men det ändrades efter lite dammsugning och en tur till affären.
Så försöker samla lite kraft och energi nu till att ta ett grabbatag i disken...
Wish me luck <3

Får se vad de på Neuro säger nästa vecka...
NÅT fel är det!
Det vet jag.
Det här är faktiskt inte normalt.
Har till och med jag insett!


På fredag ska jag skriva på det sista pappret på faderskapet!
Och sedan blir det ett möte på skolan! :-)
Troligen blir det distans den här terminen, samt lite plugg i sommar för o va klar med tvåan.

Och i höst har förhoppningsvis Melker dagisplats och då kör jag 3:an!
WOHOW!
:-D

SKA bli klar, på något sätt, någon gång! :-)


Och jag misstänker att YA inte har någon bal...
DET ska jag ändra på.
MÅSTE dansa bal.

Annars äre ju liksom ingen mening med gymnasiet ;-)



Nä, nu ska jag fortsätta med o samla lite kraft o energi...

Alf Robertsson och kaffe får hjälpa mig <3


Puss på er fina människor!










*Hoppas*



Kommentarer
Postat av: Emma

Ya dansar bal :)

2012-02-10 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback