Navigation


RSS: inlägg



1/2-12 skitdag rent ut sagt

2012-02-01 @ 16:21:22, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ja, precis som rubriken säger.
Det har varit en riktig skitdag.
Men den började ju bra i alla fall, vid halv 6 imorse, upp o steka ägg o bacon åt världens bästa.
Kaffe och kortspel till det, helt underbart <3
Men sen har det bara gått nerför.
Har en riiktigt dålig dag...
Ont i heela kroppen, måste andas jättekorta andetag för att inte få ont.
Jättekul.
Känner mig som en jätterolig mamma kan jag lova!
Kerstin är här så hon leker ju med Melker större delen av tiden ändå...
Jag får inte vara med.. :-(
Men just idag känns det skönt ändå, för har inte ork till det...
Och det känns hemskt.
Vi kunna leka med min son, varenda vakna stund med honom.
Men min förbannade kropp... åh blir tokig!
Och att de där jädrans läkarna aldrig kan hitta något fel?!
Men som sagt, det är sjukvården i ett nötskal.
Så egentligen har jag väl inte ont då!
Det är ju inget fel på mig.........
Just nu vill jag faktiskt ha en diagnos.
Så jag kan få medicin för skiten, och bli bra.
Såna här dagar vill jag bara gräva ner mig och bara ligga där.
Hatar att inte kunna vara den mamma jag önskar att vara alla dagar.
Men jag tar vara på de dagar jag kan göra alla roliga saker.
Dock får jag ta konsekvenserna på kvällen och flera dagar efteråt.
Jättekul verkligen..
Önskar ingen det här, inte ens de jag inte tycker så bra om.
Är så glad att de personerna som finns i mitt liv är där..
Speciellt Melker, Tom, Josse, Emma och min familj.
Jag älskar er allihopa, ni är underbara.
Det fick sluta inlägget för nu.
Hoppas ni har en underbar dag alla läsare <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Och vi finns för dig hela tiden. Du och melker får en alltid att må bättre i dystra dagar. <3

William,håkan,du och melker gör mitt liv helt <3

2012-02-01 @ 16:36:14
URL: http://ungmammatvatusenelva.blogg.se/
Postat av: Tom

Finns alltid o ställer alltid upp hjärtat!

Älskar er ! <3

2012-02-01 @ 18:44:51
Postat av: Malin mamma till Savannah

Hej följer din fina blogg via bloglovin nu :) skulle vara kul om du ville läsa min med och kanske följa den om ett tag :)

2012-02-01 @ 23:13:13
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback