Navigation


RSS: inlägg



10/2-12 ÅÅH UNDERBARA DAG!

2012-02-10 @ 12:08:34, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag känns allt sådär... UNDERBART UNDERBART MEGA BRA :-D

Solen skiner och tar mig höögt upp bland molnen :-D


Ååååh!! :-D


Önskar bara min plutt kunde bli frisk snart!!

Vill ut på långa promenader, njuta av solskenet! <3


Skulle ha varit och skrivit på pappret idag ju, men när Melle vakna så va han så snorig och dan :-(

Kändes bara elakt att behöva gå hela vägen ner till soc, en promenad på nästan en timme!

Så vi ska dit nästa vecka istället! :-)


Men mötet på skolan blir av i alla fall :-D

Älskade Tom ska passa Melker under tiden :-*

Så nu hoppas jag på det bästa och att jag fåt börja plugga!!
( Helst igår!! (;  )


Puss på den här dagen!
Idag ska INGET få stoppa mitt glada humör :-D


Önskar er en underbar dag och att ni kanske fick lite glädje av mitt inlägg :-D

PUUUSSSSS!



Kommentarer
Postat av: Annabelle

Tjena! Inte för att det har med inlägget att göra men var är Melkers fina mössa med pingviner köpt nånstans?



/Annabelle

http://annabelle92.blogspot.com/

2012-02-10 @ 12:22:01
URL: http://annabelle92.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback