Navigation


RSS: inlägg



Kuul!

2012-12-28 @ 21:04:56, Allmänt, , Kommentarer (0)

Självklart kom inlägget från i förrgår upp idag! Någon ny uppdatering på bloggappen snart kanske??!

Julafton firades hos min älskade mamma och familjen<3 gick upp strax efter 9 och gjorde oss klara att åka iväg :-) väl hos mamma plockade vi lite, drack kaffe och pratade lite strunt :-)

Runt 14 var det dags för julemiddag! Mums:-) den tiden jag fick sitta ner i alla fall, melker ville då inte sitta still! Nä han åt lite mat o hällde ut resten på bordet, schysst! Sen sprang han omkring o hittade på hyss! Såklart:-) var ju väldigt intressant att pilla på alla julklappar under granen ;-)

Kalle anka satt vi bänkade framför, mamma, pappa, alla 5 syskon och även mim morbror och kusin Lena firade denna dag med oss!:-) efter var det älskade "Kan du vissla Johanna" ååh älskar den! :')

Julklapparna delades ut till var och en<3

Jag och älskling fick den roligaste lilla råttan jag sett haha!:-D härmar en och hoppar, ungefär som "Talking Tom" mm. som finns som app på telefonen, fast IRL!;-)

Mycket annat fick vi också, men vill ta bilder på allt och visa er så det gör jag en annan dag!:-) blev lite sent inlägg idag hihi:-) men melker somnade inte förrän bara en liten stund sedan! Uschans :-)

Idag kom älsklingens mamma och lillebror hit på förmiddagen:-) fick Paradis chokladsk ocv jättefina påslakanset till sängen!:-)
Melker fick ett presentkort på Busfabriken och en bilbana bl.a:-)
Mattias fick en jättefin sängmobil och en julgranskula som det står "barnets första jul" på :-)

Nu när barnen sover ska jag ta o passa på o krypa upp i soffan o se om det finns nåt bra o glutta på innan läggdags :-)

Kram på er alla och hoppas ni fick en härligt fridfull jul!



( var tomte åt grannen och då var jag riiktigt snygg haha!;-) )

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3019003/images/2012/pic_50dd732ee087c35c65b76130.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3019003/images/2012/pic_50dd7332e087c35c8fc8d6f2.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3019003/images/2012/pic_50dd7347ddf2b32cbe007e88.jpg" class="image">



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback