Navigation


RSS: inlägg



Jävla app

2012-12-18 @ 01:56:03, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ååh blir tokig på bloggappen! Den gör inte annat än o krånglar... Nu vägrar den ladda upp bilder.......

Så för er som vill se bilderna från de tidigare inläggen så finns de på instagram!
Mammaerika93


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

alla sover här hemma, utom jag. Inte så konstigt då klockan snart är 2 på natten.. Hatar att inte kunna sova.. De senaste kvällarna har varit skitjobbiga. Just när det gäller att somma.. Försöker koppla av, eller kolla på nåt skittråkigt program osv osv osv.. Men nopp! Ingen sömn här inte.

Och imorgon ska jag upp samtidigt som älskling (05.30) och väcka Melker klockan 6! För han ska minsann börja lägga sig normal tid på kvällarna. O kan han inte sova till 08.00 som annars för o va trött på kvällen så blir det så..!
(idag somnade han 22.30)
Hoppas det hjälper....

Har suttit och kollat igenom massa reklam idag o skrivit upp julklappslista, några hitta jag i bladen men känns bättre o kolla i butikerna.. Så på torsdag så drar jag och barnen till stan! Ska även köpa mammas julklapp då hehe:-)
Men finns fortfarande några frågetecken.. Vill inte köpa julklappar bara för att, det ska finnas någon mening med det hela! Annars får det va.

Julen handlar om så mycket mer än bara julklappar.. Man får ju inte glömma julmaten och Kalle Anka!;-)
Nävars. Skämt åsido eller nåt.

Ska försöka att njuta av denna julen, men det känns så konstigt, många tankar dyker upp inför dagen..
Det jag önskar mig är en dag av lycka, glädje, och som alla andra mammor, snälla barn..;-)


Nu ska jag väl ta o hitta nåt värdelöst program o hoppas på sömn. Men nu fick jag trötta ut tummarna lite i allafall, hoppas huvudet blir trött snart med, kroppen är då helt död.

Just det.. Ibland blir jag såå trött på mina gener mina älskade föräldrar har fört vidare..

18 år och börjar bli gråhårig?!
Sa det till mamma o titt på fan. Mormor blev gråhårig som 19 åring! Tack för den hörrni!

Tyckte det räckte med APC-resistense men nupp! Väntar på fler upptäckter...

Men, hårfärg införskaffas i slutet på veckan iaf...

Nu vaknar visst lillgrabben, time for food! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback