Navigation


RSS: inlägg



Dagis!

2012-08-23 @ 07:10:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det blir dagis idag med!
 
Fick hämta pluttis från dagis igår, då de trodde att han inte mådde bra.
Han var jättegnällig och de kände inte alls igen honom.
 
Men, så var han ju bara grymt övertrött som tur var.
Man blir trött av att busa och utforska!<3
Han somnade som en stock efter flera timmars gnällande vid 17.30-18.00.
Sov ända till halv 6 idag! :-) 
Så, i princip 12 timmar sov han mammas gull<3
 
Pigg som en mört och redo för bus idag med ;-)
 
 
Imorgon ska sambon hämta honom för första gången!:-D
Jag ska ner till Ikano med älskade Josse o hinner inte riktigt tillbaka.
 
Och imorgon kväll pyser jag hem till pappa :-)
Och lastbilsmässan på Elmia på lördag!
 
Kommer bli tomt utan mina älsklingar.
Men de kommer få skoj i alla fall!
Ljungsbro marknad o stadsfesten stod visst på schemat, så dom går det ingen nöd på ;-)
 
Inte mig heller när jag väl kommer till Jkpg iofs ;-p
 
 
Nä, nu ska vi fortsätta våran morgon här, en dusch o frukost, sen är vi ready to go! ;-)
2 timmar borde vi ju klara det på när vi brukar göra det på 1, inkl. soffhäng ;-)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback