Navigation


RSS: inlägg



BM-besöket! :-) V.31 + magbild!

2012-08-06 @ 20:27:22, Allmänt, , Kommentarer (0)

Yeeah, I passed! 
 

Men, järnvärdet var lite lågt, har bara sjunkit.. så MÅSTE äta järntabletter nu..
Usch :-(
 
Här är protokollet!
 
Vikt: +9 kilo sen inskrivning
HB: 111 
Blodsocker: 6.1 
SF-mått: 30 
Hjärtljud: 140 
 
 
 
Den här veckan med Melker hade jag exakt samma blodsocker, och hjärtljuden var också lika:-P
SF-måttet var också samma!
Skillnaden är att i V.28 med Melker hade jag SF-mått på 25 så det hade alltså ökat 5 cm, nu har den bara ökat 2.
Men det såg normalt ut så det var ingen fara :-)
 
Nästa besök är den 28e, längtar redan! :-)
 
 
Slänger in bilden också som jag sa! 
Även den från Melkers graviditet, blir enklare att se om de ligger under varandra :-)
 
Blev visst en jäkla skillnad på storleken på bilderna ;-P 
Hoppas det går bra ändå ;-)
Vad tycker ni?
Större? Mindre? Lika stor?
 
 
 

Melker sover, gud så skönt! Är helt slut i kroppen, så är glad att han somnade innan 21 idag! 
Ibland kan han ju vara riktigt envis och vara vaken till 22.. :-)
Lucky me! <3
Hoppas på att jag har en bättre dag imorgon och mindre ont, så vi kan busa järnet!
Älskling är på träning nu, så är helt själv vaken hemma :-D
Rätt skönt ibland, men inte för ofta;-)
Sen blir det OS, handboll, som älsklingen alltid kollar på hihi.
Kan vara mysigt att ligga o kolla på det tycker jag :-)
 
 
EN VECKA KVAR!!
Till inskolning på dagis för min lilla solstråle!
Helt sjukt! 
Kommer bli galet..
Tror jag kommer tycka det är jobbigast haha! :-P
 
Nä, nu ska jag sätta mig och läsa lite förlossningsberättelser och gråta en skvätt!
Helt underbart ju!
Ca 2 månader kvar, sen ligger jag där igen <3
Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback