Navigation


RSS: inlägg



BM! :-)

2012-08-06 @ 08:48:26, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jepp, idag bär det av mot ännu en besiktning hos BM :-)

Melker o jag har varit vakna några timmar nu, trots att klockan inte är 9 än ;-P Men, morgonpigg är han! :-)

Orkar inte blogga så mycket, har ont nästan hela tiden och känner inte alltid för att sätta mig och skriva.. Låter energin som finns gå till min lilla familj istället :-) Men kommer försöka skriva så mycket jag orkar! :-) Känns dumt att ta en "bloggpaus", för helt plötsligt kommer jag ju vilja sätta mig här o skriva om nåt jättespännande säkert ;-)

MEN, återkommer i alla fall ikväll när jag fått reda på hur det gick hos bm! :-)


Magbild från graviditeten med Melker, i samma vecka som jag är i nu! Bild på magen idag ska jag försöka få en att lägga upp här med! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback