Navigation


RSS: inlägg



V.14+0 ( 15e veckan )

2012-04-07 @ 07:46:23, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja idag går jag in i V.15! Känns helt sjukt hur fort tiden går!

Gårdagen gick bättre än jag förväntat mig, trots att det inte blev så mycket prat, och på slutet mådde jag riktigt dåligt... mitt huvud gick nästan i tusen bitar...
Men det blev bättre när vi kommit hem och jag legat en stund.
Idag bär det av till mamma och pappa!
Påskmiddag och massa trevligheter! :-)
Men vi drar dit snart så det blir väl påskfrukost också hehe ;-)
Får väcka dom, för de lär inte vara vakna när vi kommer!
Bild på magen kommer upp senare när vi kommit hem, för nu är det mycket att stå i!
Många kramar till er underbara människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback