Navigation


RSS: inlägg



WIIIE! Reeeegn o äntligen bekräftat!

2011-10-10 @ 16:25:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ååååh vad jag älskar när det regnar!! Det är såååå mysigt! :D

Var barnvakt åt min lillasyster Kerstin idag, så vi gick ut till en lekpark o gungade :D
Melker tyckte det var jätteroligt!!

Sen gick vi till bibblan, Kerstin kollade i barnböcker och jag kikade bara runt lite.
När vi kom ut igen hade det börjat regna lite, vi sprang in på ICA och handlade, tänkte skynda mig innan det vräkte ner, upptäckte nämligen att vi inte hade regnskyddet till vagnen med oss... Det ligger ALLTID i sin lilla påse, men neeej inte nu... ><

Självklart öste det ner när vi kom ut :)
Så satte på nätet i alla fall.. men det hjälpte inte så mycket så vi fick skynda oss. Jag som ÄLSKAR regn!!!
Hade gärna gått ut och promenerat en stund då..
Men det får bli sen om det fortsätter =)

Nu har Josse kommit tillbaka, hon var i skolan förut.
Och hon hade COLA med sig!! Wiie :D

6 liter räcker väl en liten stund i alla fall haha ;)

Så ska sätta mig med lille Melker och titta på "Bamse och den flygande mattan" nu!
MYS!

Önskar alla en riktigt mysig dag.


HÖSTRUSK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback