Navigation


RSS: inlägg



Inte min dag idag...

2011-10-15 @ 20:56:15, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hade en jättetrevlig kväll igår med kortspel o gott dricka.
Var hemma hos Jossan med mamma o Jossans kompis Neal.
Fan för o förlora alltså.. hehe.


Dock har denna dagen inte varit på min sida..
Mår inget bra o nu känns det som att det kan vara feber på g också.
Och jag får nästan aldrig feber annars.

Har sån tur o ha världens bästa lillasyster, hon var barnakt både igår o en stund idag.
Visserligen här hemma, men jag fick lite egen tid.
Det behövdes....

Nu står Helena och Sofia och lagar mat.
Ris och korvstroganoff är inte helt fel!

Önskar alla en fin lördagskväll!

Lev varje dag som det vore er sista.
En dag är det det.






Fredrik



Kommentarer
Postat av: Din underbara lillasyster! :)

Hihi, älskar dig syster! <3

2011-10-19 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback