Navigation


RSS: inlägg



23/10-11 Lugn dag... (?)

2011-10-23 @ 13:21:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Härlig dag.
Sitter fortfarande i morgonrocken.
Helt underbart!
Melker ligger o sover middag nu, passade på jag också o sova en stund.
Mitt huvud vill inte riktigt som jag vill idag..
Ska fixa ett bad till mig o mitt hjärta snart.
Måste ställa mig o laga mat sen också, för idag har jag ingen lyx o få den lagad åt mig haha;)
Hade en jättebra dag igår, tills jag åkte till Ikano.
Hittade inte ett skit så blev lite irriterad haha.
Gick ju på stan i förrgår med..
Inget då heller..
Känner inte riktigt för o gå ner på stan nåt mer :p
Hittar aldrig nåt till mig själv!
Försöker hitta lite varmare kläder nu när det blir kallare ute.
Melker har massa varma vinterkläder men inte jag.
Jaja, antar att det är så nu när man är mamma... ;p
Slänger upp lite bilder snart som min kompis Josse har tagit på Melker =)
Ha en underbar söndag alla, och njut av solen!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback