Navigation


RSS: inlägg



Min söte lille Prins <3

2011-11-05 @ 16:36:20, Allmänt, , Kommentarer (0)

Lille Melker var så himla trött..
Försökte lägga honom i sängen så han kunde sova lite min lille hostbebis...
Men det ville han inte :(
Han fick sitta lite hos Moster Helena, o efter några minuter såg det ut såhär... :)
Såg inte jätteskönt ut direkt o ligga sådär.. ;)
Så mamma tog och la in honom i sängen istället :)
Nu sover han gott min lille Prins.
Märks att det är tänder på väg kan jag lova..!
Kliar hela tiden på honom :/
Tycker lite synd om honom faktiskt :o
Kanske ska iväg en stund sen till mammas kompis Marie.
Och efter det blir det en snabbis till farmors grav o fredriks farfars (?) grav.
16 Januari 1931 - 26 Juni 2005
R.I.P älskade Farmor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback