Navigation


RSS: inlägg



Imorgon kommer kontraktet!!

2011-11-01 @ 16:33:03, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vi är sjuka här hemma...
Så har inte orkat skriva någonting.
Tog mig ändå hem till mamma och pappa igår och ringde till BirgittaVux.
Så skulle få ett samtal idag eller imorgon av studievägledaren.
Meeen min mobil är DÖD!
Igen.
Den tog sig friheten att hoppa ner i toan igår.
Yay..
Vi som skulle ha ordnat möte den här veckan om hur vi ska lägga upp min skolgång.
Med tanke på att jag är mamma, att Melker inte går på dagis än och att vi flyttar i Januari/Februari.
Hoppas de ringer hem till mamma och pappa!
Jag har ingen hemtelefon, känns ganska onödigt..
Men det kommer jag skaffa tills vi flyttar!
Åååååååååh är så pepp på att börja skolan igen!
Eller, ja kommer ju inte gå I skolan, men just studera.
Bli någonting.
Så jag kan försörja mig och Melker själv.
DET är mitt mål.
Melker har inte gjort mycket annat än o sovit idag :(
Men när han varit vaken har han varit glad i alla fall <3
Och han mår bättre idag än han gjorde igår!!
Fick till och med in honom i duschen förut! :')
Jag däremot verkar inte bli bättre... :(
Inte skoj...
Men det hör hösten till att vara förkyld!
Antar jag..
Imorgon kommer kontraktet!!
:D
Så ska skriva på det o säga upp lägenheten :D
LANDET HERE WE COME! <3
Nyduschade Melker <3
Min älskade skatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback