Navigation


RSS: inlägg



Fredagsmys! + skräckfilm?

2011-11-11 @ 22:27:14, Allmänt, , Kommentarer (1)

Snart blir det fredagsmys här hemma!
Pluttis sover igen efter o ha vaknat en gång.
Pluttis, var bara o sjunga lite för honom o ge honom lite välling <3
Jaaa.. får se om jag lyckas hitta nån film..
tur det inte tar så lång tid o ladda ner på min dator!
usch o fy på mig som laddar ner ;o
Lagligt då såklart ;)
Dimman ligger som ett tjockt täcke utanför.
Och här händer mer o mer paranormala saker...
Tur man är "van"...


Har tydligen varit mycket aktivitet överallt de senaste dagarna..
Har ni varit med om något??


Sov gott sen när det blir aktuellt för er! ;)
Många kramar!



Kommentarer
Postat av: iA

Lust att berätta mer om dina upplevelser? Alltid intressant tycker jag, jag är uppvuxen med "naturhäxor" i släkten, och massa knäppheter som händer titt som tätt, inget läskigt eller så... det är mer vardag <3

2011-11-11 @ 22:46:47
URL: http://www.iaiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback