Navigation


RSS: inlägg



6/11-11 .....

2011-11-06 @ 22:21:50, Allmänt, , Kommentarer (0)

Åh... känner verkligen att jag inte orkar någonting. har ont överallt. magen, huvudet, hjärtat, benen...

Hoppas att min lilla plutt får sova hela natten inatt ( utan att vakna av hostan alltså ).
Trött mamma o trött bebis.
Han va lite orolig ikväll, somnade sent gjorde han också. Stackars liten... <3
Mammas Juvel, mammas ALLT. Finns ingen som slår den kärlek jag får av honom och ger honom.
Han är det bästa som hänt mig, skulle aldrig klara av att leva utan honom.
Som sagt. mår inget bra så orkar faktiskt inte skriva så mycket idag.
Men hade en trevlig kväll igår, mycket prat med Marie, Melanie och Emelie <3
Tände ljus på farmors grav också. Tack Helena för att du passade Melker åt mig, inte vem som helst som får det..
Alldeles för rädd om min lilla Skatt!
Önskar alla en fortsatt fin höstkväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback