Navigation


RSS: inlägg



21/11-11 Tomaskyrkan

2011-11-21 @ 10:04:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag fyller världens bästa IDAH 20 år!!
STOOORT GRATTIS TILL HENNE! <3
21/11-91
Ida Pettersson!
Barndomsvän som jag ALLTID har kul med!
Helt galet.
Sitter och gör absolut iingenting, och ASgarvar!
Haha!
Älskar dig otroligt mycket bästa vän!
Kommer bli måånga fler Erika&Ida-stunder när vi flyttar till Ulrika! ;)
~*~*~*~*~*~*~


Melle ligger och sover fortfarande!
Och jag har hunnit med att kolla 45 minuter på Kurt Olsson-filmen( vila i frid Lasse Brandeby )
och ätit frukost!
Så nu sitter jag och ska dricka kaffe och kolla på Efter tio med Malou!
Sen ska vi fixa oss jag och Melle, och gå till Tomaskyrkan för föräldrakör med Nadja och Julle! :)
Skojsigt!
Imorgon blir det BVC för 6 månaderskontroll, spännande! =D
Ha en underbar dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback