Navigation


RSS: inlägg



21/11-11 Orkar inte mer nu...

2011-11-21 @ 23:12:10, Allmänt, , Kommentarer (1)

Har väl varit någorlunda uppåt utåt idag känner jag.
Var trevligt på Babycaféet.
Sjöng och fikade.
Kommer lätt gå dit igen nästa vecka.
Vet inte om jag orkar ta mer nu.
Allt är så... förvirrande...
Hatar det.
Menmen. Vi har alla svackor o tar oss upp igen.
Jag har gjort det förut, o kommer göra det igen.
Det enda som utgör det är tiden.
Melker är asförbannad på mig.
Vägrar att sova.
Och klockan är 23.11..
Skojsigt..
Nej.
Så.
Ska försöka natta honom.
Sen dricka lite kaffe o titta film eller nåt.
O sen sova.
Natti.



Kommentarer
Postat av: Micke Marin

Det brukar ofta kännas bättre när man fått sova ordentligt.. Ingen fara ju..

2011-11-22 @ 00:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback