Navigation


RSS: inlägg



18/11-11 LUSSEKATTER, PEPPARKAKOR OCH GLÖGG!

2011-11-18 @ 16:58:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Uschaaan!
Vad DYRT saffran är :o
Valde ändå det billigare alternativet:
ICA:s Egna, 18:- för 0.5 gram!
Så köpte saffran för 71.60:- ....
Bara för att kunna baka lussekatter en gång!
:O
Köpte glögg förut också!
Den alkoholfria varianten!
Kände mig duktig när jag köpte God Jul-glögg o 1 :- går till Världens Barn :')
Så idag ska vi baka pipparkakor och lussekatter!
Kan ta ett tag men fan vad gott det är ;)
Och jag som hatar julbestyr såhär tidigt :O
Nåt är fel haha!!
Hoppas ni får en fin kväll, för DET ska jag ha :D
Puss!
( känner att jag mår skitbra idag!! :D )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback