Navigation


RSS: inlägg



17/11-11 ett liv utan dig, är ett liv för mig

2011-11-17 @ 14:27:31, Allmänt, , Kommentarer (1)

Känns väl lite bättre idag.
Men har fortfarande ont i magen.
Hatar det.
Att jag alltid lyckas ha fel.
Och allt jag gör är fel.
Dålig mamma är jag tydligen också.
Det sved.
Jag vet att jag är en bra mamma.
Och jag gör ALLT för min son.
Men det gör ändå ont att höra.
Hjälper mig med panikångesten?
Bullshit.
Idiot.
~*~*~*~
Tur att jag har underbara vänner i alla fall.
Som förstår mig.
Som älskar mig.
För den jag är.
De är få.
Men bra.
Nu ligger Melker och sover middag.
Och jag ska dricka lite kaffe och försöka städa i ordning.
Och bli av med klumpen i magen.
Önskar alla en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Jobbiga Lillasyster som älskar dig ;D <3

Pffft!

H*n som säger att du är en dålig mamma ljuger som fan! Du är världens bästa mamma, Melker ska vara stolt att just du är hans mamma! Du gör allt för din son, och du älskar honom! :) Strunt i vad h*n säger! (vet vem du menar antar ja) <3



Älskar dig <3

2011-11-18 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback