Navigation


RSS: inlägg



16/11-11 MELKER 6 MÅNADER!

2011-11-16 @ 22:24:31, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag blir min älskade Melker 6 månader!
Stor pojke!!! <3
Känns som det var igår jag låg på BB...
Och innan ja vet ordet av börjar han väl gå och prata också! :O
Mammas pojke <3
~*~*~*~*~*~*~
Allt har gått allmänt åt helvete idag..
Känner att jag inte orkar lägga ner NÅGON som helst energi på honom mer!
Trodde fan aldrig du kunde va så jävla dum.
Om du tycker jag är så jävla billig och äcklig, PRATA INTE MED MIG DÅ FÖR HELVETE!
Jag tänker då fan inte prata mer med dig.
Idiot.
No more tears for you.
Bitch.


~*~*~*~*~*~*~



Ae nu blire mat o umgås med dom bästa!
Melker somnade precis, han har sovit rätt mycket på dagen idag..
Tror han växer!
Skulle inte förvåna mig ;)
Kanske slänger in ett inlägg sen, håll koll ;)
Tjing!




Kommentarer
Postat av: Patience -18 & mamma till Damien

lite sen grattis hälsning till lill killen :)

2011-11-19 @ 16:58:17
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback